Ankara Bina ve Tesis Yönetimi

ankara bina ve tesis yonetimi

Ankara Bina ve Tesis Yönetimi

Ankara bina ve tesis yönetimi, Norma Group’un profesyonel ekibi ile verdiği yöneticilik hizmetidir. Aidatlarınız düşündüğünüz kadar olmayabilir. Profesyonel olarak bina, tesis, site, avm ve iş hanlarına yönelik yöneticilik hizmeti kapsamında, binaların tüm sorunlarını, bina sakinlerinin üzerinden alınarak düzenli bir şekilde sistemin ilerlemesi sağlanmaktadır.

Kanun, tüzük ve yönetmeliklere uygun olarak bina ya da tesisiniz profesyonel bir şekilde yönetilir. Norma Yönetim; apartman, site, iş merkezi veya tesisiniz için en uygun yönetim hizmetini sağlamak maksadıyla sizlere paket hizmetler sunmaktadır.

Paket hizmetlerimizle minimum maliyet, maksimum performans sağlayarak yaşam alanınızın kalitesini yükseltmeyi hedefliyoruz. Norma Yönetimi tercih edenlere ise; sadece kendileri için en uygun olan paketi seçmek kalıyor.

Ankara bina ve tesis yönetimi hizmetlerimiz aşağıdaki gibidir;

  • Genel Kurul toplantılarının gerçekleşmesinin ve yönetim organlarının oluşmasının Kat Mülkiyeti Kanunu’na uygun olmasını sağlar.
  • Tesisinizin yönetimi için size Norma yönetim programı (web sitesi ve mobil uygulama ile) temin eder.
  • Apartman veya sitenin tüm gelir ve giderleri aylık olarak NORMA Yönetim programına işlenerek sizlerin bu bilgilere kolayca ulaşabilmenizi sağlar.
  • Yönetime ilişkin bilgiler 10 günlük periyotlar halinde derlenip bir araya getirilir, kontroller yapılır, ilgili evrakların gerekli takip ve işlemleri yapılır.
  • Ödemesini yapmayan kat malikleri listesi çıkartılır.
  • Düzenli olarak gelir ve gider raporları hazırlanır.
  • Yönetim veya Kat malikleri gerekli görürse kasa raporları cari olarak hazırlanır.
  • Aylık olarak Banka raporları hazırlanır.
  • Zamanında ödenmeyen aidatların, yönetim planında belirlendiği oranda gecikme faizleri hesaplanır ve bunlar site yönetiminin mali çizelgesinde gelir olarak belirtilir.
  • Ortak alanlarda kullanılan Elektrik, Su ve Doğalgaz sayaç borç takipleri yapılır.
  • Site Müdürü, bahçıvan, görevli hizmetli ve diğer personellerin SGK işçi giriş ve çıkış işlemleri yapılır.
  • Görevlilerin Maaş bordroları ve ücret pusulaları hazırlanacaktır ve aylık bildirgeleri çıkartılıp SGK’ya düzenli olarak bildirilir.
  • Bireysel Hizmetler: (çilingir, camcı, nakliye, araç yıkama, yemek siparişi, sigorta, emlakçılık, ev temizliği, ev ilaçlama, ev dekorasyonu, perde, mobilya, tamirat/bakım işleri v.b.) ile ilgili ihtiyaçlara ilişkin olarak anlaşmalı firmaların ürün ve hizmetleri, kat maliklerine ve kiracılara özel fiyatlarla Norma Yönetim tarafından sunulur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Open chat
1
Canlı Destek
Norma Group
Merhaba. Bizimle Whatsaap'tan iletişime geçmek için sol alt taraftaki icona tekrar tıklayın.